1 نی نی1 نی نی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
2 نی نی2 نی نی، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
3 نی نی3 نی نی، تا این لحظه: 7 سال و 22 روز سن داره
4 نی نی4 نی نی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
5 نی نی5 نی نی، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
6 نی نی6 نی نی، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
7 نی نی7 نی نی، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

اینجا همه چی در همه

زندگی: مطالعه + یادگیری + برنامه نویسی

چرا وبلاگ می نویسیم؟ چرا باید وبلاگ بنویسیم

1398/11/6 15:42
نویسنده : دکتر ماردین
701 بازدید
اشتراک گذاری

من نوشتن را دوست دارم / من انشا نوشتن را دوست دارم / من وبلاگ نوشتن را دوست دارم

این روزها کمتر کسی حوصله نوشتن و حتی خواندن دارد.

نوشتن خودش هنر است و همه می‌توانیم با کمی تلاش، احساسات و افکار خود را به نوشته تبدیل کنیم.

هنر غذای روح آدمی است. نوشتن به روح من آرامش می‌دهد.

نوشتن بهانه ای می‌شود تا افکارم را مرتب کنم و بهتر بر روی موضوعی خاص تمرکز کنم و این می‌‎شود تمرین تمرکز.

همچنین برای نوشتن وبلاگ لازم است که تحقیق و مطالعه کنیم و این می‌تواند کمک کند تا انسان های بهتری شویم.

این روزها بیشتر مردم با موبایل و تبلت سرگرم هستند و دیگر کسی کاغذ و قلم به دست نمی گیرد؛ من هم همینطور هستم

پس سعی میکنم اگر روی کاغذ چیزی از خودم به یادگار نگذاشتم، حداقل گاهی چند کلامی تایپ کنم و در وبلاگم منتشر کنم.

و امیدوارم بعدها این نوشته ها باعث شوند که به خودم افتخار کنم.

 

شما چرا وبلاگ می نویسید؟

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آیسلمامان آیسل
7 بهمن 98 0:26
اگر ننویسم احساس میکنم که از خودم خیلی دور شدم...انگار باید بنویسم هرچند کوتاه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 فروردین 99 23:26
لطفا به وبلاگ من هم سربزنید ممنون میشم❤😚😍
دکتر ماردیندکتر ماردین
25 تیر 99 23:59
🤭
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 مرداد 99 13:22
من مينويسم كه هر وقت بزرگ شدم و دلم هواي كوچه هاي كودكي رو كرد وبمو ببينم و لذت ببرم😍 + ممنون ميشم به وبم سر بزنين😘